Perutusan Terhormat FRom YB dD a.k.a diah~~



signature from:alia,amnah aqilah,pidah,meji,piji,jaan,tiqah n dd^^



tarikh : 6/7/2009
masO nulis : kul 2.25 pg
lokasi : atas lantai umah pluss dpn laptop


suasana ketika ini sungguh tenang,seisi rumah sdg hanyut dgn dunia msg2..sesekali bunyi sang cicak myanyikan lagu cicakman..hampeh tol cicak ni,ggu aku nok koya la..haissh!

" Betapa sukarnya menyusun bicara,
Meluahkan rasa
menuturkan sayang,

Kasih yang terlimpah hanya sekadar
tingkah,
Cuma ungkapan kebisuan yang
melindungkan kalimah rahsia "

ttba hp motorola ku mendendang lagu Lafaz Yg Tersimpan yg dinyanyikn oleh jjaka UNIC..i2 menandakn...hooray!! dapat mesej.. agak2... saper erk?

"aku dah wat blog untk geng2 kte.orang klu nk post ape2 pasal dri or anytin d alu2kn n tlg bg support..email6ab2001@gmail.com pwd:*****
from:piji "

aish..
maju kakloh si piji ni..
mmula teragak2 la nk join..
yela,
aku ni xpndai sgt bab2 blog..
skadar bc blog org,aku blasah je..
keinginan nk wat blog sndri tu da ada,tp still xcukup kyakinan lg la..
takut2
malu2
segan2
huh!segala jnis mcm la yg mmbuatkn hasrat tu terbantut..
so ngan ada nye blog 6ab ni,otomatik,aku boleh mmbiasakn dri kearah wat blog sndri..
btol x?(angguk la wei)



btw aku nk ucapkan bbyk tima kasih kat Piji sbb sudi jd starter tuk blog ni..ada gak bbrapa kali dia mntk pndapat kat aku n tqah,cne nk suh geng2 6ab01 ni tau perkmbgn dri msg2..bak kata omputih lbh kuang keep in touch la..so..ni la hasil nya..

tp..
cne nk tgk blog ni??
haish..
dari A hgga Z,
dr Alif hgga Ya,
dr perlis ke serawak,
sume ni not in my control..
wallaaa! byk bona aku tatau tu..

xpe2..aku kne la tye org lau xtau!
kan ppatah mlyu ada mgatakn..
"malu bertanya sesat jalan"
"malu makan perut lapar"
malu tido mata ngantok....ek?ada ke pepatah ni??ekeke.pepatah yg tlh patah dek aku la tu..

'nok bukok lagu mn??'
bukak je lagu pape yg ko suka~~

'nk komen mn?'
komen frnster suda ++

'nk pos gano??'
pos mlysia la ^_^

sume persoalan tu berlegar2 diruangan atmosfera otakku..lantas tindakan refleks trus brlaku.
tiptuktiptup.
jemari mnaipkn ssuatu tuk sifu Piji...then,
terjwb la sume persolan td tu..
huh! sng je rupeny....(blagak)

konklusinye..
fun gak ngn blog ni..hehe
erm
haaa!
lupa nk story...
dari mac-jul lps,aku cuti..kira2 dkat 4bule jgk la aku jd Ahli Bina BAdan Terhormat kat umah ni..
2bulan ngaja
2bulan lg untuk...
makan
tido
tgk movie(mysoju)
main ym
wakaka..gler rilek hdup!
tp tu sume da berlalu
arini aku da kne brangkat ke kL.esok 7/7 da kne register kat uia gombak as a first year student of Economics & Management Sciences..

huh!
takut beb..
tkt ngn suasana br
tkt ngn dugaan br
tkt ngn cabaran br
sribu juta ketakutan yg aku rs skam..
aku mmg cni..
nk ssuaikn dri ngn prsktaran br take a time la sket.

dd! positive ok!! dont ever surrender b4 u try it!!
okeis boss....

doakan aku:
brani mnegakkan kalamNya,
brjya mnruskn dakwah Kekasih kita,
n berusaha dgn skuat tnga..

lastly:
ni gambr pose time latest reunion,rmai gak xdtg sbb ada hal msg2...

kenangan reunion kat kbmall 30jun2009

"Sedetik bersama seabad terasa"






0 comments: